Zsnbr valla ortaya karışık kendimce birşeyler yapmaya çalışıyorum 😁 ayakta salliyodum ve uyku düzenimiz son bir ayda çok bozuldu. İki gun önce başladım. Önce emziriyorum sonra yatağına koyuyorum beşiğinin yanında duruyorum bende. Ağladığı zaman kucağıma alıp sakinlestiriyorum isterse meme veriyorum. Ve sonra geri yatiriyorum. Belli bir süre sonra mayismaya başlıyor zaten cnku kaldır yatır yoruluyor. Yatağında olduğu sürece poposuna pis pis yapiyorum. Birde odaya girer girmez gece lambasını yakıp uyku müziğini açıyorum Bir tane uyku arkadaşı verdim şuan kabul etmiyor ama hep yatağında duruyor alışması için. Yaklaşık bir bir buçuk saati buluyor. Birde uyku saatlerini not ediyorum kaçta uykuya aldım kaçta uyudu. Ona göre tekrar bir düzen olusturacagim. Çünkü üç uykudan iki uykuya düştü