Olric11 oğlum dört yaşına üç ayı var hala ağlıyor üzmek sizi demorilize etmek istemem ama bizimde ne doktor ne pedagog ne oyun terapisti gitmediğimiz yer kalmadı çocuk normal anında bile oturup ağlıyor gülerken ağlıyor siz gerisini şekillendirin kafanızda umarım sizin ki düzelir ama ben son bir yıldır bıraktım ağlamaya başladığı an geri çekiliyorum o ağlayıp ağlayıp susuyor ben abartısız üç saat ağladığı zamanları biliyorum 😏 benimde psikolojim baktım gidiyor bıraktım ağlayıp ağlayıp susuyor artık hiç müdahale etmiyorum sadece tabi kalabalık bir ortamda dışarda yaparsa müdahale etmek istiyorum bakıyorum iyice krize girmişse inanın ortamda bile bırakıyorum etrafımda ki herkeste alışık olduğundan bekliyoruz hep beraber susmasını çok zor yaşayan bilir sizi çok iyi anlıyorum Rabbim yardım etsin sakin olmaya çalışın gerisi size zarar inanın
-