Olric11 başta yazmışsınız zaten kolik diye.. maalesef kolik bebekler 2 yaşa kadar bütün her şeye ağlar, istediği her şeyi ağlayarak elde etmek ister..
kendi oğlumdan biliyorum dayanamadım doktora gittim, doktor kolik bebeklerde bu durumların gözükmesi normal demişti, 2 yaştan sonra bu davranış geriler dedi ve dediği gibi de oldu
şimdi 25 aylık ve değişmeye başladı, bol bol sabır çekmekten başka çaremiz yok