2papatya Olric11 kulağına okuduğunuz ismi değiştirin olmazsa doruk ayaz rüzgar bu isimler genelde herseyi en tepede yaşıyor isminin anlamından dolayı.
Olric11 Beyziikoo kayınvalidem var basından bakmam severim dedi bende gel bak demiyorum ailem 15 saat var aramda
Olric11 Odbjd odasında var üzerinden çekip atıyo muska değil sadece dua yazıyor fatiha ayetel kürsi felan
Olric11 Beyziikoo açıkcası alacağım cevap karşısında kinlenmek istemiyorum 5 dk gelirler sever giderler oğlumun etkilenmesini istemiyorum ben gerilirsem oda gerilir sevgi ile büyüsün kavga olmasın. Çok samimi değiliz aramızda mesafe vardır müsaitsen gelcez müsaitseniz gelcez böyle bir ilişkimiz var 3 yıldır
Olric11 Beyziikoo sanırım kendi ailemden söz ediyorsunuZ annem aralıkta işten çıkıcak gelicek Allah nasip ederse
Beyziikoo Olric11 Yaa anladım kuzum tabiki herkes içli dışlı olacak diye bir şey yok ne diyebilirim Allah’ım yanında senin şükür ona sığın 🤲🏻
Beyziikoo Olric11 Ay Allah korusun Allah’ım sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🤲🏻 Demeyin öyle gelirler Allah’ın izniyle ne kaldı Aralığa
cicekbahcem Olric11 Şu an tüm umudum bitti. Bende 5+16 dan sesleniyorum, büyüyünce geçer sanıyordum ama görüyorum ki sizinki geçmemiş 😔 çıldıracağım, gerçekten çöktüm su bile icirtmiyor sürekli mız mız
Olric11 cicekbahcem çok afedersiniz tuvalete gidemeyip kaçırdığım oldu 😅güler misin ağlar mısın tuvalete utanıyorum yanımda götürmeye eşim gelene kadar bekle bekle