Anne sütü ilahi bir gıda..Ne büyük nimet..Ama hiçbir anne sütü varken ,yetiyorken mama vermek istemez .mamayı çok kötü birşey gibi anlatanlar var.. bende mama takviyesi yapmaya başladım..oğlumda sarılık var 22 günlük hala var.. sütüm doyurmuyordu.. küçük kızım da senin dediğin gibi oldu. Mama başla dedi ,başladım..8 aya kadar mama ,meme verdim..memeyi tamamen bıraktı.. çokta sağlıklı hamd olsun..2. sınıfa gidiyor şuan..ben 3 ay emmemişim bile annemi sütü olmasına rağmen.Hamd olsun bağışıklığımda kuvvetli,3 Cocuk annesiyim🤭.bazen sütun yetmez,bazen vardır bebek tercih etmez..az kalmış ek gidada alır yavrun üzülme.. sağ olsun başka derdi olmasin