Boll boll emzirrr laktamax diye kapsul var emzirme danismani onermisti bana cok guzel sut getirtiyor doktoruma sorarak kullanmistim , morelini yuksek tut .. inat et mama verme derim bi sure sonra red yasaniyor ben yasadim 2 ay duzenli emen bebegime mam verdim ve meme reddi yasadim iki ay zor emdi suan tamamen biraktik mama yemesine ragmen 5 aylik 250 gr almis bu ay sadece , saglikli olsun yeterki bi dene dedigim kapsulu arastirda istersen bol su tuket , ha cocuk ac kalmasin yavrucak yeterki doysun bir ay daha bekle sonra mamayi ek olarak kullanirsin canim 🤲🏻 rabbil bolluk versin sutune