benanerva Haticeee34 aynen ama bu zamana kadar hiç sorun olmadu hatta fışkırıyordu fazla diye sagmak zorunda kaliyordum bir anda bu ay ne oldu bilmiyorum
Haticeee34 benanerva memeler bebeğin ihtiyaci olanı kadar üretiyor… Her ayın içinde ki vitamin bile başka.. sütüm az , sütüm yok deme… Bu şekilde hazırlama kendini süt üretimi psikolojik bı olay aynı zamanda.. olacak olacak merak etme
Alpbeybi benanerva benim bebeğim 3.aydan beri ayda 400 gram alıyor. Normal aslında ama siz bilirsiniz. Ben hiç mama vermedim doktor gerek yok dedi. 3 ay sonrası 300 gram alması yeterli diyor. 🌝
Sunlight benanerva devam sütü de mama. İlk 6 ay olan mama 1 numara oluyor ve bebek sütü olarak geçiyor. 6 aydan sondaki mama 2 numara ve devam sütü olarak geçiyor. İçerikleri arasında fark yok sadece ayına göre vitaminleri vs artıyor
17112020 benanerva 3 çocuk annesiyim üçünü de Zorlu şartlarda emzirdim Seni çok iyi anlıyorum meme varken mama vermek istemiyorsun Sana tavsiyem Eğer kilo alımı Senin de görebileceğin kadar azsa ve içine sinmiyorsa mama ile destekle emzirmeyi bırakma bestlak ya da galaktago damla al ve solgar’ın bira mayası tabletleri…Bana en çok fayda edenlerdi. mevsim geldi boza da tüket
Eymenegeli benanerva tabikide insan kotu oluyor ya , biri zayif dedigi an hele icim gidiyor benimde ama doktorniyi dediginde cok sukur diyorum , sakin kalmaya calis canim , rabbim evladla sinamasin yarabbimm🤲🏻
17112020 17112020 ve arkadaşlara şöyle katılıyorum ilk aylarda bebek ne kadar çok kilo alırsa iyidir Çünkü 6 aydan sonra almıyor En azından benim 3 çocuğum da öyle oldu
benanerva 17112020 oyle gercekten . Bestlak damlayi denicem sanirim diğerlerine de bakarim mutlaka teşekkür ederim
Eymenegeli benanerva inanin cok iyi anliyorum benim ailem yanimda olmasina ragmen ne kayinvalidem ne annm yardimc olmuyolar.. sabah 5 den beri ayakdayimmm deki oldum gram uyumuyorr coook yorgunummm tukendim diyebilirim 🤦
Seref benanerva gerilme sakın. Benim böyle kaçmıştı. Birinden 10cc bile çıkmamıştı. Sürekli sağım yaptım saatte bir. Şöyle bi yöntem var. 5 dk sağım yapıp 10 dk ara veriyosun. Bunu 3 periyot olarak yapacaksın. Gün içinde de sürekli sağım yapmaya çalış. Maltana malt içeceklerinden muhakkak tüket. Arpa suyu inanılmaz süt yapıyor. Benim şuan mama vermeye ihtiyacım yok ama bebeğin mama yeme alışkanlığı olduğundan istiyor. 60cc veryorum mama bir günde. Süt gitmez bazen çok bazen az gelir. Az grlince de korkma süt getirecek şeyler tüket. Mesela şuan benim göğüslerim boşaldı maltana içicem kızım uyanana kadar süt dolsun 😅
Mirac_21032019 Haticeee34 ben 2.5 sene emmişim annemi.Her kış rutin olarak en az 4 kere hastalanirim ,ömrüm zatem dişcide gecti onu demiyorjm bile