iclal_00 kuzum bn 4./5. Ay arası salladım oğlumu önce gece gündüz ayrımını öğret mesele gece karanlıkta gündüz aydınlıkta loş yani sonra uyku arkdşı mutla olsun bn ilk geceden başladım ışığı söndürdüm yanına yattım uyku arkdşınıda verdim uyudu uyandığı zmn pışpış yaptım ee fln diye diye uyuttum ⅔ dak sonra inadı kırılıp uyuyor gece 20:00 da uykuya geçmesi lazım gündüzde her aya göre uyku aralıkları var onlara bak ve o saat aralığına göre yatır gündüz bn süpürge sesi açtım çünkü çok ses vardı bziim evin çnü yol böyle uyudu ama süpürgeyi hala kullanıyırım çok işime yarıyor dışarıda fln bebek arabasına açıp koyarım arabada vs evde çok iyi oluyor uyku eğitimi verenler bu seslerin zararsız olduğunu ge en küçük destek olduğunu aöylüyor oğlum uyurken bn ev süpürüyoeum öesela yada üst komşu ses yapsada uyanmıyor gibi artıları var