Benim oğlumda 7 aylık. Bizdede bi uyku problemi var. Akşam 9 gibi uyusa gece mutlaka uyanıyodu 12,30 1,30a kadar uyumasını bekliyordum. Bende bi düzen oturtmaya karar verdim. 3. Gün bugün. Sabah erken uyandırıyorum böylece gündüz uykusunu erken uyuduğu için gecede saati öne çekmiş olduk umarım böyle devam eder