Eylulhuma16 bebeği böyle ağlatarak aranızdaki bağı zedelersiniz. Ben eğitimin üçüncü günündeyim. Şuan gündüz uykusuna önem veriyorum. İlk önce onları düzenleyip sonra gece uykusuna geçeceğim. Size tavsiyem yanlış anlamayın lütfen ama bebeğinize ağlatarak uyumayı öğretmeyin. Bunun yerine yanı başında olun göz teması kurun hep yanında olduğunu hissettirin bebeğinize. Ağladığında hemen kucağınıza alıp sakinleştirin sonra yatağına ger koyun. Üç dört gün sabırla bunu yaparsanız bebekler çok kolay öğreniyor. Destek azaltarak eğitim verirseniz güvenli bağlanma zedelenmez. Gün içinde aktivite ile onu yorarsanız uykuya geçiş uzun sürmez. Sevgiler umarım başarabilirsiniz. Mutlu anne, mutlu bebek ve aile sonuçta🙏🥰