ceyhunun_annesi gizemito hadi yaa bende gunesevlerdeyim haskoy de ama hissetmedim iyiki hissetmedim ay çok panik olurdum ben Allah tekrarını yasatmasin
Balkupum2505 linaninannesiiii düzcede olmuş istanbul ve zonguldak baya hisettmis.. tam deprem anında annemle göruntülü konusuyodum annem deprem.oluyo dedi ve baya sallandilar. Ben tekirdagdayim burda olmadi yada o korkuyla benmi hissetmedim bilmiyorm.. çok gecmis oksun herkese
NurCum Sefaköy / Küçükçekmecedeyim Alttan Çok Sert Vurdu İki Kez Sallandı. Evde 3 Kuş 1 Köpek 1 Bebekle Naparım Nasıl Ederim Diye Kafayı Yedim Resmen Çok Korktum İkinci Kez Tek Yakalandım. Allah Hepimizin Yardımcısı Olsun
TheLatte linaninannesiiii yaa şuan duydum ev süpürüyodum hissetmedim o yüzden demek ki . Ama arkadaşım boluda ordada hissedilmiş .
2maviboncuk linaninannesiiii Az önce komşum söyledi baya sallanmış valla hiç hissetmedim ben iyikide hissetmedim çok korkuyorum çünkü İstanbul çekmeköy deyim
Anne_bali Sakaryadayim baya baya hiseettim aşağıya indim bebegimi alıp.keske hissetmeseydim çok korktum
Rainyellow linaninannesiiii hala elim ayağım titreyerek yaZıyorım akçakocadan (Düzce’nin bir ilçesi ) mutfaktaydım oğlum yanımdaydı sallanmak gibi değil resmen ayağım altından güm güm biri vuruyor gibiydi bir uğultu çocuğu kucağıma kapıp koltuğun yanına çömeldim eşimi aradım bu arada korkudan ağlıyorum sonra durduğu gibi çantasına biberon mama vs elime ne geçerse attım dışarı çıktım 😢😢 şuan evdeyiz resmen deprem çantası hazırladım bebeğim için yaşam üçgeni belirlediğim yere çantayı koydum şuan oğlum uyuyor ve bende başında bekliyorum 🤲 rabbim evlatlarımızı korusun
linaninannesiiii Rainyellow çok geçmiş olsun gerçekten kötü sallandı bide Düzce ve çevresi daha çok hissetmiş Allah beterinden korusun inşallah 🙏🏻