UraSsmom linaninannesiiii Ya ben uyukluyodum rüya sandım ama gerçekmiş 🙄 Hatta diyorum ki başörtümü kapıya koysaydım hemen çocukları alıp kaçardım 🤦🏻♀️
Gryffindor Balarisi_melisEla Çok geçmiş olsun. Ben İstanbul için demiştim. Ben burda böyle hissettiysem sizleri düşünemiyorum. Rabbim daha büyüklerinden korusun
linaninannesiiii Rainyellow çok geçmiş olsun gerçekten kötü sallandı bide Düzce ve çevresi daha çok hissetmiş Allah beterinden korusun inşallah 🙏🏻
Mervehtp81 linaninannesiiii duzcede yaşıyorum tam bulunduğum ilçe de gerçekleşti deprem merkez üssü orası yani çok fenaydı ayakta dururken yikildik zar zor bebemi sarıp attım kendimi dışarıya 😏
linaninannesiiii Mervehtp81 çok büyük geçmiş olsun gerçekten depremin kendini hatırlatması bile insana korku verıyor Allah beterinden korusun inşallah 🙏🏻
Mervehtp81 linaninannesiiii çok sağol canm benim bu deprem eninde sonunda olacak bakalım büyüğü ne zaman bu ufaklarin olmasi bi yandan iyi ama en azindan fay kendini rahatlatiyor yoksa daha fena
Tued linaninannesiiii pendikkk koltuk beşik gibi gitti altından evize dans etti …yan komşuma dedim hiç hissetmemiş çok ilginccc
Zeyno111 linaninannesiiii İstanbul Beylikdüzü hiç hissetmedim annemler hissetmiş aradılar Büyükçekmece onlarda
iki_tospik_annesiii Zeyno111 bende Beylikdüzü’ndeyim hiç hissetmedim eltim bağcılardan arayıp söyledi inşallah bir dhaa olmaz 🙏🙏
iki_tospik_annesiii Zeyno111 bende Beylikdüzü’ndeyim hiç hissetmedim eltim bağcılardan arayıp söyledi inşallah bir dhaa olmaz 🙏🙏
Merve Zeyno111 beylikdüzündeyim bende hissettim hatta gözümle avize sallandı. Kısa katlı binada oturuyorum üstelik😥