Yasemin38 Zeyneppppce emme isteği açlıkla değildir bence temas istediği içinde olabilir. Sonuçta çok küçük daha onun midesi😊 çerezler sütün yağlanmasını sağlıyor.
Zeyneppppce Yasemin38 bu yönden hiç düşünmemiştim canım ben her ağladığında emzirmeye çalışıyorum belki de az emip memeyi bırakması temas istegindendir. Uzakken ağlayıp temas edince mayısıp sakimleşen bir kelebek bizimkisi 🥰
Zeyneppppce sincapinannesi haklısın canım karbonhidrat dozunu arttırdim bu aralar kendi kilo artışım da cabası artık hızlıca bir protein geçişi yapacağım 🥰
sincapinannesi Zeyneppppce evet karbonhidrat hem sana aldırıyor bebeğe yaramıyor ben kendimde tecrübe ettim..ben de mama veriyordum bu şekilde bıraktım
Zeyneppppce Moonlightttt ya canım dediğin gibi beyaz şeffaf sulu geliyor sütum. Çok emince yağlı sütum de geliyor ancak o yağlı süte kadar bırakmış oluyor memeyi uyukluyor zorlasam da almıyor e o uyanana kadar meme tekrar eski sulu formuna dönüyor. Zaten itinayla son bıraktığım memeden başlıyorum önce emzirmeye bir tık daha yoğun kaldığı için. Kiminle kiyasladin sorusuna gelecek olursam annemin de sütü böyleymiş bizim dönemde ne kadar emzirse de yaramamış sütü bize mamaya geçmiş aynısı bende de olunca (sağlık ocağı kilo takibinde yok denecek kadar kilo alıyordu) mama vermemeye direndim ama istemeyerek mecbur kaldım.
Moonlightttt Zeyneppppce canım kilo az alıyorsa o ayrı ona bir şey diyemem. Ama anne sütü şeffaf oluyor. Anladım baya baya yağsız sanırım o zaman yağlı sağlıklı kuruyemiş Yemen gerek . Google dan bakarsan yağlı yemişler yaziyir süt yaglandirmak için
Zeyneppppce Prensesbella ya canım benim sorunum da o sanırım bizimki ilk memeyi tam bosaltmadan uyuyakaliyor o uyanana kadar meme yine dolup sıvı formda kalıyor. Dedigin gibi bitirip diğerine gecebilsem daha verimli olacak cunku emdikce koyulastigini bende farkettim
Zeyneppppce Rikaa maşallah ben iki memeyi sagsam toplam anca 200 ml çıkar o da orta kıvamli bisi çıkar. Avakado tarif önerin için çok teşekkür ederim canım yarın ilk işim onu denemek olacak umarim bana da verim karar 🥰
Zeyneppppce cydcvk mama oranını önceye nazaran ciddi ölçüde azalttım doktor muayenesinde kilo artiminda negatif etkisi olmazsa gitgide bırakmayı düşünüyorum şimdilik kademeli ilerliyorum sütümün tükendiği yerde mama veriyorum inşallah bu şekil bırakcam mamayi 🥰
Birbebekbiranne09 Zeyneppppce ilk süt su gibi gelebilir son süt yağlıdır memen dolduğunda ilk bi memeyi tamamen emdir sonra diğer memeye geç
Zeyneppppce Birbebekbiranne09 öyle yapmaya çalışıyorum canım memede uyuyakaliyor tam bitmeden artık tekrar emdirdigimde son emdiği memeden devam edicem bitene kadar
Zeyneppppce Moonlightttt bakayım canim rezene çayı yaglandirir demişlerdi onu da içtim fayda olmadı bide kuruyemis deneyeyim
Zeyneppppce sincapinannesi ay inşallah darısı başıma canim bende bırakabileyim mamayi dua et nolur. Parasını geçtim bieberona alışıp meme reddi yaşayacağım diye korkuyorum
ceyhunun_annesi Zeyneppppce kendine ve sütüne güven bebegin için özel olarak geliyo sütun yoğunluk için bisey diyemiycem benimde biraz sulu ama çok iyi kilo aliyo oğlum sen güven sütüne 👍👍
Zeyneppppce ceyhunun_annesi haklısın canım 3. Ay kontrolüne kadar mamayi az vererek çoğunluk emziriyorum kilo yine iyi çıkarsa tamamen bırakacağım inşallah
sincapinannesi Zeyneppppce olur inşallah annenin istikrarı çok önemli … kaşık biberonla veriyordum ben meme reddi olmaması için..allah yardımcın olsun
balbocegiiii Kuruyemişler ama çiğ olacak sütü çok güzel yağlandırıyor. Ben önüme bir tabak kuruyemiş koyar sürekli yerdim. Kızımda kuruyemiş alerjisi olunca kestim yemeği şu an sütüm su gibi. Kilo da çok az alıyor. Et ciğer yemek de yağlandırıyor
Zeyneppppce balbocegiiii ben kuru olanları yiyordum canım tam tersini yapayım o halde ciğeri de sevmem ama yeni yeni yiyorum 😊
Zeyneppppce sincapinannesi kesinlikle öyle canım başta sütum azdı sağlık ocağı hemşireleri de kilo kontrolünde yetmiyor aç bu çocuk diyince mecbur mamaya başlamıştım o an da elimde anne göğsüne yakın biberonum vardı onunla veriyordum memeye yabancılik çekmesin diye şükür meme reddi ile karşılaşmadım ama çoğunluk 3. Ayda basgosteriyor bu olay diye yazınca mümkün olduğunca meme vermeye odaklandım şükür sütum artık arttı sadece yağlanması için artık bol yağ yapıcı (ama bana kilo aldırmayacak) ürünler bulmaya tüketmeye çalışıyorum🥰
Zeyneppppce Moonlightttt onu bir arkadaşım önermişti kendisinde çok işe yaramış bende çay yerine onu içmeye çalışıyorum inşallah canım 🥰