sincapinannesi kesinlikle öyle canım başta sütum azdı sağlık ocağı hemşireleri de kilo kontrolünde yetmiyor aç bu çocuk diyince mecbur mamaya başlamıştım o an da elimde anne göğsüne yakın biberonum vardı onunla veriyordum memeye yabancılik çekmesin diye şükür meme reddi ile karşılaşmadım ama çoğunluk 3. Ayda basgosteriyor bu olay diye yazınca mümkün olduğunca meme vermeye odaklandım şükür sütum artık arttı sadece yağlanması için artık bol yağ yapıcı (ama bana kilo aldırmayacak) ürünler bulmaya tüketmeye çalışıyorum🥰