Zeyneppppce Merhaba bebeğin ihtiyaci ne isebonu üretir beyniniz ve ilk aylar daha sıvı oluyor, bu raz büyüyünce biraz daha koyu gbi . Benim 4bucuk aylık bebeğim , sütüm su gibi ,kilo alımı normal. Kimin sütü ile kiyasladin kim dedi sulu diye bilmiyorum ama öyle oluyor inek sütü gibi bekleme anne sütünü. Su gibi şeffaf beyaz olur. Bebek çok emdikçe arkadan tok tutan yağlı arka süt gelir.ama bakınca o da inek sütü gibi kıvamlı değil. Bir göğüste süt bitene kadar emmek istedivi kadar emsin kendin daha süt bitmeden dur diğer taraftan emzireyim denemelisin canım.
Ancak ceviz gibi yağlı kuruyemiş tüketmek bir miktar yaglandirirmis sütü.