Tunaminannesi Ah canım benim oğlum da 20 günlük oldu bugün gece uykusu yok gündüz de bazen tutturursa uyuyo, hele bi 4 gibi uyanıyo daha yok uyku falan. Sonra 7ye doğru abisi geliyo oda uyumuyo. Bugün eşim söz daha çocuk yapmıycaz dedi düşün 😂 Tam oğlumun uykuları düzene girmişken geceleri deliksiz uyuyoken ve ben buna alışmışkem tekrar uykusuz kalmak çok zormuş. Geçer inşallah da, büyük oğlum şimdi 19 aylık 13 aydan sonra deliksiz uyumaya başlamıştı gece.. Millette ne bebeler var 2 aylıktan beri deliksiz uyuyo 🤦🏻♀️🙇🏻♀️