Tunaminannesi bebeğin daha çok küçüüük canım, bu günler geçicek o şuan dünyaya adepte olmak için çabalıyor. Bazen bebekler hiç derdi yokken yerini beğenmediği için sıkıldığı içinde ağlayıp uyumayabilirmiş. Benim oğlumda 3 ayına kadar gece gündüz bilmezdi, sonra düzeldi bidahada hiç uyku sıkıntısı çektirmedi. Sizinde düzelicek merak etme bu günler geçici diye düşün. Biz eşimle dönüşümlü uyuyorduk, o işten gelene kadar ben bakıyordum o işten gelince 12 de uyucaksa 12 ye kadar uyuyordum o bakıyordu, sonra gece tekrar ben bakıyordum.