Tunaminannesi karnının tok olduğunu düşünüyorsunuz ya hani belki de tam doymuyordur. Ben de doyduğunu düşünüyordum bebeğim ağlamıyordu ama uyumuyordu da. Sonra doktor mamaya başlatmıştı mama bittiği gibi gözleri kayıp uyuyordu. O tok sandığım çocuk içtiğinin iki katını daha içiyordu