Naz-s bütün bebekler aynı değiller hastanede üç saate bir beslerdik bebeğimizi ama bi anne vardi iki saate bir yada daha az sürede bebeğini besliyordu ve sarılık ta oldu , ben üç saate bir giderdim bebeğim sarılık olmadı ama orda sarılık olan bebeklerin çoğu da evden gelen ve küvezde kalan bebeklerdi çünkü evde beslenme saati geciktirlen bebeklerdi hastanede düzenli beslenmede sadece bir bebek sarılık oldu . Gelen annelernde sütü azmş ama bunun farkında dgllerdi bebekleri doymuş sanıyorlardi.