Zzuullaaall bence her bebeğin özelliği tarzı çok farklı ve annes olarak onu en iyi bilen sizsiniz. Gündüz beslenmesi uykusu nasıl bunlar çok önemli. Eğer gündüz güzel besleniyor ve çok uyumuyorsa kaldırmama taraftarıyım. Benim bebeğim prematüre değil ama düşük doğum ağırlığı ile dünyaya geldi ve kilo alımı ilk 1,5 ay çok yavaştı. Gece hep 2 saatte bir kaldırıp zorla emzirdim. Ama farkettim ki çocuk çok aç olmadan kalkınca 5 dakika emip bırakıyor ve asla ağzını tekrar açmıyordu bütün çabalarıma rağmen. Sonra 1 saat sonra tekrar kalkıyordu. Doğal olarak bende çok uykusuz kalıp yıpranıyordum ve sütüm azalıyordu. Sonra akışına bıraktım o uyanınca aglatmadan hemen emzirdim bazen 3 bazen 4 saatte bir. Acıkıp uyanınca daha uzun emiyor karnını doyuruyor ve daha uzun uyuyor. Suan 3 aylık Ve artık çok daha iyi kilo alıyor 😌☺️