Lina123 hayır canim bozulur öyle anne sütü özelliğini kaybeder ben buzluktan geceden çıkarıyordum ya dolabın alt gözüne koyuyordum ya da eriyordu yada poşetin içine su kacmayacak şekilde suya tutuyordum icirecegim kadar sütü biberona alıp bir kaseye kaynamış su koyup bı kac dk biberonu suya oturtup öyle isitiyordum doğru olanı bu şekilde