AlyaMavi Antibiyotik yattığı gün başlandı ama o çok fayda etmeyince 3. Gün başka bir antibiyotiğe daha başladıklarını söylediler. Antibiyotik tedavisini 7 güne tamamlamaları gerektiği içinde 10 gün yattı. Ben günde 1 kez emzirmeye gidiyordum oradaki hemşireler bilgilendiriyordu işte ben sordukça bugün hava verdik şöyle böyle vs diye. Beslenmesi bile zordu öksürük ve burun tıkanıklığından, bazen yarım saati buluyor beslememiz diyorlardı. Bol bol süt götürmeye çalıştım işte. 10 gün gidip aldık çok şükür öksürüğü hırıltısı hepsi geçmişti. Bir süre kimseyle görüşmedik kimse gelio gitmedi. Şuan 53 günlük yine öksürük burun tıkanıklığı var ilaç kullanıyoruz ve hava veriyoruz insallah atlatırız bunuda bir an önce