Hepinize çok geçmiş olsun inşallah hemen iyileşir yavrularınız. Geçen gün bir komşum geldi bebegi on dk lık kucağıba aldı henüz bir aylık bebeğim ödüm kopuyor ya bişey geçerse diye. Ben ve eşim dışarı çıkmıyoruz ve kimseyle görüşmüyoruz. O kadar vicdan azabı çekiyorum ki verdim kucağına diye komşum hasta değil ama ya bişey varsa diye