Alyadua benim bebeğim 20 günlükken oldu eylülde. Serum fizyolojik günde 5 6 defa sıkıp aspiratörle cekiyordum ve sık sık emzirme gerektiğini söylemişti doktor.. Calpol vermişti ama ben daha çok küçük diye kullanmadım şimdi 4 gün sonra 3 aylık olucak kış malum serum fizyolojik çok işe yarıyor bu durumlarda ilaç kullanmadım hiç hırıltısı tıkanıklığı oldugunda hemen fizyolojik serum kullanırsan daha fazla hasta olmadan geçirir. Birde burnuna serum sıkıp yüz üstü dizin yatırıp sırtına parmak uçlarına vur ağızdan da çıkartır.