Sudemmm benim sütüm akıp gidiyodu yetmesine rağmen böyle şeyler duydum . Bebektir sürekli emmek ister . İstiyor diye sütün yetmiyo mu diyorlardı. İnsanın psikolojisiyle oynamaktır bu. Durduk yere cocuga neden mama verilsin süt akıp giderken. Herkesin her konuda bi fikri oluyor. Hepsini dinlersek..:) ama sen böyle şeyleri yaşamamıssın belli ki. Yaşadığında mutlaka herkesin her dediğini uygula canım, e mi?