Gozde001 bebegim 2 bucuk kilo dogdu, 3 aylik kontrolunde 5.5 kiloydu. doktoru gaayet normal 3 aylik bebek ortalamasinda ve bir sıkıntı yok dedi. boyu, bas cevresi gayet iyi, kilosu da gayet iyi dedi. bir problem olsaydı doktorunuz söylerdi hiç kafanıza takmayın. çocuğuna nişasta verip sizinkine zayıf diyenleri de lütfen dikkate almayın 🙏🏻🌸