Sudemmm evet mama vermek tabikide kötü değil ama annenin sütü su an yeterli çünkü bebeğini zaten 2,5 kg doğurmuş ve her ay bebek alması gereken kiloyu almış zaten, sizin dediğiniz 3 kg ve üstünde doğan bebekler için geçerli 6 kg olması. Ortalama bir bebeğin aylık alması gereken kilo değeri 800gr-1500gr olmalı ki bu bebekte o ortalama içinde kilo almış. Hem doktoru yetersiz görse emin olun mamaya başlatır.