Tuba444 evet bende onu diyorum her bebek aynı deildir. Belkide gercekten zayıf bebektir mama verse,zehirmi iciriliyor diyorum. Kayınvalidesi görüyor biz degil, demekki verilmesi gerekiyorki kadın takviye edelim demiş. Anlatamiyorum galiba yada siz anlamiyorsunuz. Neyse ney naparsa yapsın...