Kedidirokedi canım biz ileri derece egzama çektik. Alerji maması kullandık. Alerji doktoruna gittim hep, kanda ve deride bir sonuç vermedi. Daha ileri derece kan testi yaptırdık. 50 gıda 50 solunum paneline bakıldı hiç bir şey çıkmadı. Vücudu pul pul dökülüyordu. Günde iki kere duş. 4 nemlendirme. Gece yatarken bol vazalin. Organik pamuklu giysiler. Ve advance bı ne bı kortizonlu krem. Bu şekilde geçiyordu ama kortizonlu krem bırakınca yine oluyordu. Neyse ki bir yaşında baya azaldı. Bı yerini açıkta bırakmaya gör hemen kanatirdi. Uykular haramdi bize. Şimdi 16 aylık