Kedidirokedi aynısı bende de var 3 aylıkken başladı bazı anlar çok aşırı kizarip kabariyordu kızım sürekli kasiyarak kanatiyordu hametan kullandım hipokort kullandım hamazinc kullandım ne yaptıysam fayda etmedi bu aylarda testler dogru çıkmadığı için kızımı boşuna hastanelerde delik deşik ettirmek istemedim sonra farkettim ki ben örgü yelek giydirince yüzü çok kırmızı oluyor 3 gün yelek giydirmedim ve cildiyeciye bunu belirttim sadece pamuklu giydiriyorum ve la roche cicaplast baume b5 nemlendiricisini önerdi yüzüne asla bisey sürme ve öpmeyin dedi cok şükür ise yaradı yüzünde cok hafif bi yer kaldı