Kedidirokedi geçmiş olsun. Benim oğlumda da var. Ben çamaşırlarını sabunla yıkıyorum ama az koyuyorum bir tatlı kaşığı kadar sonra ikinci bir yıkama yapıyorum deterjansız. Vücudunu geceleri sarı kantaron yağı ile nemlendiriyorum. (Dr tavsiyesi) gündüz kullanmıyorum çünkü ciltte leke bırakabiliyormuş güneş ışığı sebebiyle. Terletmemeye çalışıyorum. Gün aşırı duş aldırıyorum. Örgü yelek vs giydiremiyorum peluş kıyafetler vs tetikliyor. Beslenmemden paketli gıdayı,ekmeği,sütü, şekeri çıkarttım.( Dr tavsiyesi) bunlara dikkat ettiğim sürece cildi güzel. Ekliyorum. Evi de bol bol havalandırıyorum ve egzama başladığından beri su veriyorum.