Ecemre-kuzeyata Aymik en azından nasıl başvuracağımı öğrendim ben gidemezsem eşime söylerim bu seferde biz hakkımız olan paranın peşine düşelim 😊
civcivannesiii Aymik süt parasının çalışmamakla ilgisi yokki canım ben çalışıyordum ama eşim başvurdu ve aldık
Aymik civcivannesiii ben de çalışıyorum doğum parasına başvurabilir fakat eşim ve ben çalıştığımız İçin süt parasına başvuramadık. Eşim ya da benim çalışmamam gerektiğini belirttiler
civcivannesiii Aymik bunu size çevre mi söyledi yoksa başvurduğunuz yer mi? 4 ay oldu ben doğum yapalı başvurduk hemen yattı bizde ikimiz çalışıyorduk kimse öyle birşey demedi 🙏🙄
Premsesanasi Zeynep2035 Ben🙋 300 TL doğum parası almıştım PTT den 2 aylık olmaya yakındı aldığım ama süt parası almadık o eşimizin 1 defaya mahsus maaşına yansiyormus ama eşim memur olduğu için bize vermediler.
Zeynep2035 Premsesanasi ben alabilirmiyim yani 55 günlük bebeğim esim asker ama sigortalı degil nerden alabiliyorum
Premsesanasi Eloffs Eşiniz memursa , sadece doğum parasi veriyorlar emekli sandığı olduğu icin galiba , sgk li olanlara veriyorlar süt parası en azından bize öyle bilgi verdiler 😊