Zeynep2035 Premsesanasi ben alabilirmiyim yani 55 günlük bebeğim esim asker ama sigortalı degil nerden alabiliyorum
Premsesanasi Zeynep2035 Alabilirsiniz PTT den ama başvuru felan yapılıyor mu bilmiyorum o işler ile eşim ilgilendi çünkü
Mira0104 Zeynep2035 bende aldım doğum parası 300 tl. Bebeğim 2. Ayına girdi gittim aldım. E devlette ödeme aşamasında yazıyordu gittiğimde yatmıştı içerde kimlik veriyorsunuz elden teslim ediyorlar.
Premsesanasi Zeynep2035 Sordum. Kurumdan başvuru yapmış yani iş yerinden. Eşim memur kurum yapıyormuş orda başvuruyu ama olmadı SGK ya gitsinler dedi
Smyrna1121 Premsesanasi iki ayda bir 90 TL dedikleri şartlı sağlık yardımı oluyor değil mi süt parası
Premsesanasi Smyrna1121 onu hiç duymadım süt parası dedikleri 1 kere ye mahsuz 240 küsur para eşinizin maaş alırken verilecek
Premsesanasi Zeynep2035 O zaman süt parası vermeyebilirlet , bizimde emekli sandığı vermediler sadece doğum parasi 300 TL aldım (ilk bebekse) 2.3. cocuksa daha fazla aliyorsun
Premsesanasi Zeynep2035 Sgk ya gidip sormanız daha doğru olur. Ama oranın numarasını bulup ararsanız bilgi verirler mi bilmiyorum.
Minikcivciv27 Zeynep2035 canım hem doğum yadımı hemde süt parası veriyorlar 300 bi 200 de bi aldım ben birine biz başvurduk birinede hastane başvuruyormuş