Perilerim ben uyku düzeni ile ilgili hamileyken bir kitap okumuştum. Onu uygulayarak 13 ayı devirdik, çok şükür hiç sorun yaşamadık🙏 En büyük tavsiyem sakın sallamaya alıştırmayın. Her ağladığında gitmeyin çünkü bebekler alışkanlık haline getiriyor. 2 tane bebek olunca durum daha da zorlaşıyor. Krize girmedikleri sürece müdahale etmeyin. Ben hep akşam yıkıyorum mesela taburcu oldukları günden beri. Doktorlar uyku düzeni oturtulması için banyoyu akşam öneriyormuş. Ben farkında olmadan yaptım ama en azından iyi bir şey yapmış oldum😊 gerisi iç güdüsel ve tamamen bebeklere özel☺️ Cinsiyetleri ne bu arada?