Perilerim benimde kızlarım 19 aylık oldu, 4 aya kadar annemlerle birlikteydik sonra tek bakmaya başladım. Eşim uzun saatler çalışıyor hatta bazı günler hiç göremiyoruz birbirimizi yani yardımcı olacak kimse yok ama düzeni oturtunca alışıyorsun. Şu an küçük olduğu için çok sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum bu zamanları biraz biraz daha kolay gibi en azından bıraktığın yerde kalıyorlar😂 Ben hep ikisini aynı anda besleyip uyuttum bu zaman kazandırıyor mesela emziriyorsan ikisini aynı anda ya da mama veriyorsan emzirme yastığına yatır hafif dik olcak şekilde başı ikisinede ver, çocuklar düzene çabuk alışıyor yapamam diye düşünüp kendini korkutma o kadar korkulcak bir şey yok 😊 ana kucağı ya da oyun halısını alırsın mutfağa hem şarkılar söylersin bebeklerine hemde yemeğini yaparsın temizlik işine gelince evin büyük olduğu için yardımcı cagirman daha iyi olur 😊