Perilerim Diğer annelerimiz tavsiyelerde bulunmuş zaten, bende bir ikiz anası olarak en son cümleniz dikkatimi çekti benimde etrafımda bu şekilde söyleyen çok insan vardı emeklesin daha zor hele yürüsünle o zaman göreceksin vs vs daha bi sürü ,ama emin ol zaman geçtikçe dahada kolaylaşıyor ,bilmiyorum belkide alışıyorsun ama güzel günler gelecek o yüzden canın hiç sıkılmasın❤️İkizlerim 15 aylık belli bir süre sonra tadından yenmiyor rahat ol 😍hepimizin evlatlarına sağlık versin Rabbim 🤲🏻