Benim de oğlum 14 aylıkken hamile kaldım 22 aylıkken abi oldu gurbetteydik tek başımA çok zorlandım öyle böyle değil bebeğe pek birşey olmuyor ama büyük çocuk için büyük zorluk asla tavsiye etmiyorum 1yıl geçti oğlumu kreşe gönderdim de biraz iyi geldi 😔😔😔her gece aklımdaki soru Oğlumu çok mu ihmal ettim anne sütünü ememedi velhasıl kelam zor mesele arkA arka çocuk yapıp bakmak