Calikusu12 büyük oğlum 14 aylıkken küçük oğluma hamile kaldım. Büyük oğlum tam 22 aylıktı abi olduğunda; kardeşini kabullenemedi bir türlü, ısırdı-vurdu-bi yerlerini morarttı derken zamanla küçük oğluma alıştı. Şimdi küçük oğlum tam 1 yaşında, büyük oğlum da yılbaşında 3 yaşına basacak. Allah biliyor ya, epey zorlandım şu 1 yılda, neler neler yaşadık ama şimdi dönüp bakınca zaman çok hızlı geçmiş, o zorluklar unutulmuş; ikisinin şu anda birlikte oynaması-birbirleriyle olan iletişimi bana “iyi ki” dedirtiyor. Ama şunu da söyleyeyim; tek çocuk hiçbir şey, iki çocuk çooook şey😅