Calikusu12 benim ikinci kızım 4 aylık olucak, ilk kızım 7 yaşında. Ben ara vermeyi tercih ettim, çokta memnunum🙂 yine olsa yine ara verirdim. Asla küçükken yapmazdım. Kızım şuanda kardeşine bakabiliyor benim işlerim olduğunda. Yemek yaparken temizlik yaparken vs. Çok güzel bir yaş aralığı bence 6-7 😍