Esma- ben annemlerdeydım tedavımde, esımın umrunda bıle olmadı durumum desem yerıdır. 20 gun sonunda eve dondugumde kapıda benı gordugunde şoke olmustu. Onun umursamazlıgı da tuz bıberdı sagolsun hıc unutamıyrm🤣🤪 evet ya hastanelık oldum fenalasınca ınanacakları tuttu, sonra da gelmıs kotu olursan haber ver tekrar gıdelım dıyorlar. Kac gun neler cektım ıyı eglendıler, acıle de gıtmezdım ınada ama dırenecek durumda degıldım🤣😅 eşiniz artık durumun cıddıyetını anlamıstır bızımkı anladı sanırım🤪