Esma- anneme verılen normal antıbıyotıktı hıc rahatsız etmedı ama bana verıler farklıydı, şişmemle fenalaşmamla alay edenler oldu, en son benımle acıle geldıklerınde doktorun soyledıklerını duyunca işin ciddiyetıne vardılar, hastalıgım yetmıyor bır de eglence malzemesı oldum saka gıbı, gercekten ıcmeyen kullanmayan anlayamaz. Bır dahakıne kullanırsanız sureklı agzınıza bır seyler atın mınık mınık lokmalar olur seker olur ben cok faydasını gordum bır de uyumaya calısmayın bılmıytm yenı vereceklerı ılac da aynı etkıde olur mu, uyumamakta yarar var ben gunluk 2 saat uyuyordum 15-20 dk seklınde parca parca toplamda 2 saat yanı