Prensimmm52 evet canım bugün hapı bıraktım ve internete baktım birsürü kötü şey yazıyordu sonra bu postu açtım moralimin bozukluğu ile benim gibi çok insan varmış bunu öğrendim , size gelmiş geçmiş olsun Allah bidaha yaşatmasın şimdi nasılsınız,,umarım allahın izniyle ikincide bende tedavimi tamamlar kurtulurum