Benim kızım da 2 ay 23 günlük gündüz uykusu neredeyse hiç yok vallahi perişanım. Tam uyudu diyorum yerine koyuyorum hop uyanıyor. Memede uyuyor bırakıyor memeyi yerine koymıyım dalsın diyorum maksimum yarım saat uyuyor. Arabayla çıkarıyorum yine yarım saat. Gece uykusu zorla 11de başlıyo. 3:30 gibi uyanıp emip uyuyo sonra 6 gibi tekrar. Sonra kabusum başlıyo gaz bastırıyo genelde ıkına ıkına zorla devam ettiriyoruz uykuyu. Gerçekten çok korkuyorum nereye kadar böyle gidecek bu? Gündüz uyumadığı için sürekli huysuz kucağımdan inmek istemiyor sürekli emmek istiyor sonra da kusuyor.