2mmom doktora anlattım çok huysuz mızmız diye idrar yoluna bakalım dedi şükür temiz çıktı. Reflüden olabilir dedi o da iler boyutta değil yine de ilaç verdi yine aynı. En son artık huyu böyle olabilir anası babası nasılmış bebekken size çekmiştir dedi😂 ah babası ah annesinin canına okuyormuş beddua etmiş kadın zaten bana mı patladı ne oldu anlamadım😂