CerenKurt9 sizi tebrk ediyorum bende öyle düşünmüştüm keşke doktora gitmeseydim her ay daha rahat olurdukafam .Oğlum 1 yaşında kan damlasını kesince birden kilo aldı meğer o etkilemiş araştırmalarım sonucu öprendim ama doktor hiç onu demedibana çünkü mama vermek daha basit geliyor onlara , kimse kusura bakmasın bence mama o kadarda masum değil çok mecbur olmadıkça verilmemeli yani sonuçta fabrikada insanlar onu oluşturuyor ne kadar güvenilir? herşeyin doğalı varken değil mi