Seymanur9 siz bence doktorun dediğini yanlış anlamışsınız ilk 3 ay ayda1 kilo beklenebilir ama 3 aydan sonra nasıl1 olabilir bakın sltta ve üstte bir çok kişi ortalama 400 gram aldı yazıyor bu kadar kişinin çocuğunda sıkıntı mı var yani ve odoktorlar normal demiş benim doktorumda 4. 5. aydaki 400 grama normal dedi yani alt sınırda ama yinede boyu ve baş çevresidenormal ilerlediği için ve kilosu genele bakarak ortalamadaydı ve hiç az almış mama vs demedi yani tek büyüme kriteri kilo değilöyle bakarsak yanlış sonuca ulaşırız .