NursenaT çok şükür olmadı ama ben biberonunda ektisi olduğunu düşünüyorum.philips avent kullandım o anne memesine en yakın olan biberon o yüzden onu seçtim.bu zamana kadarda hiç meme reddi olmadı. Ama emzirmekten asla vazgeçme sütün azda olsa emzir mutlaka ve sütünü arttırıcı şeyler yap.bolca su iç,kuruyemiş ye,komposto vs..ayrıca mama vermek o kadarda kötü değil sonuçta takviye amaçlı vereceksin ama mutlaka önce emzir sonra ver mamayı.