NursenaT sana şu kadar söyliyim bebeğin huzurluysa ve sürekli ağlamıyorsa bence sürekli emzir hiç mama vs deneme bile çünkü sonradan alışırsa mamaya memede istemez sütün azalabilir bazı doktorlar bilerek mama diyorlar bence başka doktorada görün hatta istersen mama vermeden 1 ay böyle devam et tabi eğer ağlamıyorsa. Yani kilosuda normal bence ve 350 grda normal sayılır benim oğlumda 400 450 alırdı ama hiç mama denmedi bebek ağlamıyosa gerek yok mamaya birde pahalı zaten sen sütünü artırmaya bak , birde bebek sürekli emsin aksine süt çoğalır azalmaz yanlış düşünüyorsun ne güzel emmek istiyo işte ver ki artsın sütün . bol sıvı al iyi beslen