NursenaT hareketli bebekler az alıyor. Biraz da genetik 😌 mama başlamayın derim, en azından biraz daha bakın duruma. Aile hekimlerini de çok takmayın 😀 Vitamin kullanın, sütünüzün kalitesini arttırmaya bakın. Bebeğiniz emiyor ve memeden mutlu ayrılıyor mu? Önemli olan bu 🙂