Araseymen ahh Ankara’nın ilçesindeyiz 3 sene 800-900 arası ödedik Bina almanciydi hep kışın boş oluyordu , en son bu sene tasinalm olmayacak böyle dedik bu geldiğimiz evde henüz açmadık , Ev güzel güneş alıyor çünkü mesela dün gece -4 falanms sanırım ama biz cogunkukla üzerimizi açtık yatarken gündüz zaten güneş.